2013/10/13

Längtar!

Semestern är ju bokad har jag berättat det? Det blir Viva Bahia ytterligare en gång . Kan inte säga det är sista gången för jag älskar stället det passar mig perfekt. Ska du med? Vore kul med sällskap.
Så nedräkningen har börjat även om det är långt kvar så är det något att se fram emot. Ska som den här gången va i bikiniform när det är dags har tappat sommarens form lite när man släppt efter men nu är det full fart i form som gäller.

Viggo gjorde en rejäl detoxjuice i morse jättegod och röd av rödbetor. Han kanske ska sköta den där biten under detoxen.
Tänker inte logga något under den här kuren eftersom jag lagar soppor etc så det blir lite meckigt men det ska inte behövas iaf för följer jag planen ska allt vara i sin ordning. Tror inte jag kommer få i mig min proteinmängd på 2 g per kg kroppsvikt under de här veckorna men kör extra leucin så tappar jag inte muskelmassa iaf.


Lagade en gryta på rotsaker, råris, linser och svamp som ska bli lunch under den här veckan. Till middag får jag se vad det blir troligtvis något lättare eftersom jag äter så sent . Finns många bra recept i häftena man får med till kuren
Jag hoppas komma tillbaka till mitt normala sunda igen där jag trivs bäst. 

Ska bli spännande att köra rent vego ett tag ska köra två v så sedan lägga till fisk en vecka efter det fågel. Så det ska bli 4 veckor men bara 2 med näringsdrycker sedan blir det vanliga proteinet igen.

Nu ska jag se på lite Lyxfällan ett tag

Inga kommentarer: