2013/10/21

Men vad hände nu

Helt plötsligt har jag blivit usel på att blogga! Inte vet jag varför kanske beror det på höstkylan som slagit till eller bara att min hjärna inte fungerar just nu.

Dag 8 på detoxen och det går helt ok. Känner att jag utan problem kommer fixa de här 14 dagarna även om hjärnan är mos och långsammare än man trode möjligt . Men det får omgivningen ta för på måndag får jag återgå till det mer normala igen. Saknar inte så mycket att äta animaliskt men jag saknar att inte få i mig min vanliga proteinmängd och även att ta en PWO innan träning. Man har inget tryck i musklerna så här så några riktigt tunga styrkepass blir det ju inte . Ska försöka mörda musklerna lite idag och hoppas energin räcker till

Fuelbandet kom tillbaka idag :) ett nytt fint band
Lycka

Ses sen

Inga kommentarer: