2013/10/27

Testloggat i nya ShapeUp (inte nöjd)

Idag skulle jag ju inte logga men tänkte jag gör det iaf. ShapeUp har nytt utseende och jag kan efter idag säga jag är inte nöjd.

Jag är noga med att väga min mat, kontrollera så gott det går att jag får i mig rätt mängder men i nya versionen störs det av att man ofta inte kan välja gram. Det är en jäkla skillnad på en matsked smör och 7 gram smör. Jag vill ha noggrannare logg. Kunde inte lägga till egna förbrända kalorier av träningen med mitt pulsband utan fick logga som vanligt och fippla med tiden så kalorierna stämde. Sånt gillar inte jag allt ska kunna väljas i gram och vill jag lägga in egna förbrända kalorier ska jag kunna göra det. 

Beslutade mig för att detoxen va över och åt middag med fisk. Kanske skulle mjukstartat lite och inte kört panerad rödspätta :-P

Så nya loggen ser ut så här
Kanske hittar jag funktioner som går att ändra men första intrycket är att jag saknar det gamla men översikten är ok

Inga kommentarer: