2008/05/21

Misslyckad

Kan inte annat än att känna mig misslyckad. Hatar att ha det så här, man har alla symptom men samtidigt så molar det och känns olustigt argt i hela kroppen.

Det är kanske inte menat att vi ska ha fler barn. Min vilja eller kanske önskan är kanske inte vad kroppen vill. Kanske dags att acceptera att jag gjort mitt på barnfödar fronten och ska göra annat. Känns inte som jag törs fortsätta hoppas så jag ringer nog gyn i morgon och ser om de tycker jag ska göra ett tidigare ultraljud eller om jag ska behålla tiden jag har oavsett hur det går. Det kanske behövs hormoner iaf för att hålla det kvar men jag vet inte om det är värt att försöka igen.

Ska nog satsa på mig själv och gå ner de kg hela den här långa tidens barnprojekt lagt på mig. Känner mig bara fet nu och inte alls som någon superförebild.

Hade tänkt svulla mjölk och kakor men jag gjorde nyttig glass på kakao och fryst banan.

Ska deppa lite fast klockan är mycket och jag borde sova

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: