2008/05/20

Sov dåligt

Lowa vaknade vid 1 tiden i natt och ville ha välling. Inte konstigt med tanke på att hon somnade vid 16 tiden igår men en flaska och en film löste problemet med sömnen. Jag blev dock klarvaken av det hela, tittade på 2 ifrån somnade CSI avsnitt och ett halvt Terminator innan ögonen började falla ihop igen.

Hade lite konstig molande värk i rygg och mage men jag hoppas det bara är för att det börjat växa där inne. Tog bara ett spinningpass igår det fick räcka va hungrig och trött. Försöker att aldrig nå maxpuls nu för jag får så lätt yrsel men det går väl över. Men jag vill iaf inte tappa all formen men jag ökar ju alltid massor över lår och rumpa när jag är gravid.

Drömde härom natten att det va tvillingar igen. Det va ingen mardröm som det brukar va när jag drömmer om det. Kanske att man har nått en punkt i sorgearbetet att man vet att samma skit inte händer igen. Om 2 veckor får vi veta om det för det första lever och hur många det är. En räcker, en Maya ;) .

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: