2009/05/21

Ledig dag

Gubben jobbade idag och jag tog med de 3 små till gymmet och det gick
superbra. Är visserligen rädd att tappa någon tung hantel på Viggo men
jag ställer honom på avstånd från alla så man kan träna tungt utan att
va rädd.


Man blir så dagvill när det är helgdagar mitt i veckan. Gubben va nära
att köpa lördagsgodis idag men jag hann med att stoppa honom och sa
det bara va torsdag. Så det blev inget godis.


Viggo är totalfrälst i ersättningen. Ser han flaskan blir han helt i
extas. När jag ammat på båda brösten i typ 20 min får han 135 ml
ersättning som han slukar på ett par minuter. Mjölk finns men veckar
inte mätta och tutta kan man ju göra en stund senare igen. Ungen
verkar omättlig men så länge jag får amma till största delen i minst 2
månader till blir jag nöjd. Kan ju pumpa och blanda med ersättningen
om han får för sig att flaskan är bättre men det tror jag inte händer.
Men kanske ersättningen gör att det blir 5 mål om dagen och inte 15
vilket vore underbart.


I morgon är det jobb igen och Mimosa ska gå med Malcolm och Dexter hem
för att sova över. Hon vill det jättemycket så jag hoppas det går bra.
Det tror jag nog det gör det är nog mer jag som kommer sakna ihjäl
mig. Ja Lowa oxå förståss men jag är inte redo att släppa loss henne
ännu hon är för liten att sova borta ännu. Får ladda med myskväll och
fokus på henne ordentligt.

Nu är det dags att sova snart

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: