2009/05/09

Nu får jag skämmas

Fy vad godis och onyttigheter jag ätit den här helgen. Kroppem är helt
slut av fel fetter och socker. KOMA!

Har spenderat en hel drös pengar bla köpte jag en liten tv till
småttingarna. Bara en 19" men det räcker i deras rum. Ord pris va
nästan 4200 men de sålde ut de svarta demoexen för 1999 så det va ju
kanon. Sen köpte vi färg till väggarna och röjde ut rummet. Gubben
spacklar och målar för fullt och jag tar hand om arg bebis. Han är ju
inte arg hela tiden men när han inte får va med blir han skitarg. Men
jag får va arbetsledare för en gångs skull och slipper kladda. Färgen
blir en grön oliv ni får bild senare. Walliesarna jag beställt va
restade men de kan jag sätta upp sen. Nästa helg ska jag röja IKEA och
köpa bäddfåtöljen till Erik, en lång hylla att sätta nallar på och
kanske nya gardiner och en matta. Sen ska jag faktiskt köpa den matta
jag suktat efter på City Gross så länge att ha under
vardagsrumsbordet.


Mimosa sover hos mormor och Lowa har haft så tråkigt utan henne. När
hon ringde hade hon inte tid att säga mer än godnatt och sen skulle
hon lägga sig.


Såg ni Robinsson? Synd Angela åkte men jag hade nog oxå blivit galen
på hennes tandpillande och tjat om mat. Hoppas Jarmo vinner fast jag
har ingen favorit egentligen.

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: