2015/01/14

Dålig knädag idag

Vaknade med jäkligt ont i knät idag. Tror jag vred till knät i halkan igår och det känns idag. Nåväl det är bara att rehabba lite och jag vet jag fuskat över julen men nu får jag ta mig i kragen även vad gäller rehab. Inga snabba okontrollerade rörelser och vridningar. 


Bra pass i gymmet, en timme axlar tills mjölksyran svämmar över . Mixat tungt och lätt, olika antal set och reps tills händerna inte orkar hålla längre.

Gubben kom och va med på mitt HIIT pass och brände av ett gäng kalorier . Älskar det höga tempot men kontrollen i övningarna . Gubben va så duktig även om jag tror han fick en nära-döden-upplevelse 

Har ökat på kalorierna jag ska äta nu för att växa men när man tränat blir det så mycket att äta men jag ska verkligen satsa på muskeltillväxten så då är det äta, äta och äta som gäller . Iaf tills jag är fullproppad 
I morgon blir det Bokwa, Bollcore och ett pass styrka


Inga kommentarer: