2015/01/10

Svacka

Japp jag är i en svacka med allt liksom. Vill va supertaggad men känner jag inte riktigt är där ännu kanske är det för den jobbiga svullnaden i magen som inte ger med sig och jag känner mig obekväm i min kropp. Kläderna sitter åt och man vill liksom skicka i sig fibrer så allt släpper. kanske daga för årets första detox 
Har inte ätit så illa under helgerna men man har ju inte rört sig som sig börs vilket min kropp reagerar på och har jag tur släpper allt nu när allt återgår till det normala. Kanske är det oxå prestationsångest som gör att allt är lågtryck . Vill känna pumpen, styrkan och den supertaggade känslan som jag älskar att ha. Jag vet inte vad det är 
Det är iaf underbart att mitt vanliga dagjobb är igång och allt flyter på. Är så nöjd med min barngrupp. Funderar på att ta in ett barn till och har träffat några familjer men jag vågar inte hoppas på de man gillar då man vet se tittar på fler ställen. Men samtidigt är min grupp så tight och vad händer om en ny kommer in ? Jag väljer ju de som verkligen passar in för det är viktigt jag är bekväm med mitt jobb annars kan jag ju lägga ner. Pengar har ju aldrig intresserat mig speciellt så länge jag kan leva med familjen utan att allt är på sista kronan är jag nöjd och jag har inte så stora krav. Så därför känner jag ingen panik att fylla med fler barn i gruppen. Att alltid kunna ha en liten grupp vore helt fantastiskt. Hoppas gubben blir färdig med sitt åkeri så kanske ha. Kan dra större lass och jag mindre i framtiden. Låter lyxigt och själviskt kanske men jag blir inte yngre och vill ha kul med barnen inte massör av pengar jag iaf inte gör av med.

Nä nu ska jag peppa till lite och sätta fart och bli taggad som en galen iller 

Inga kommentarer: