2015/01/11

Nu kör vi!

Beslutade mig för att sätta en plan, fokusera och köra i trehundraknyck så som jag borde göra och när jag väl tar mig i kragen är det total fokus.

Ett plus va att magen börja släppa till så man slapp känna sig som en uppblåst säl ha ha lite skönare att ha byxorna på sig . Vågen inte helt på min sida ännu men skit samma.

Ändrade om i Lifegene vilken målsättning jag har och viktnedgång är ju inte mitt fokus utan hälsa och muskelmassa
Vill ju inte gå upp i vikt så jag valde inte den nedre utan fortsätter lägga fokus på protein som alltid .

Körde en timme bröst i kabel innan Bokwan och det va skönt. Kommer fokusera mer på kabelövningar så händerna blir starkare och fullt fokus på att kunna fokusera styrkan i muskeln som ska jobba utan att "fuska" och använda andra muskler. Det betyder ofta lägre vikter men större vinst i slutet

Kände mig iaf smidig idag och inte död efter passet så nu är jag taggad

Inga kommentarer: