2015/01/17

Kalasdags

Körde mitt program i morse och de va svettigt så det räckte ha ha men jag ska köra det när jag kan för det va härligt och ska nog kunna hjälpa mig i form om nu barnen låter mig vara ifred




Idag firade vi Mimosa och Viggo med ett riktigt pizzakalas. Så det blev en carbday till
Man kan inte sluta äta och det lär jag få betala för i morgon när magen gör volter 
Får skärpa mig nu efter denna vecka  men det ska nog bli bra. Full träningsvecka nu med start i morgon. Är taggad och det är bra synd att den förbannade mensen ska komma och förstöra men det är bara att bita ihop och hoppas det inte är en så riklig som vanligt. Allt blir bara värre och värre med åldern både ägglossning och mens kan man inte bara slippa skiten? Ska ju inte ha fler barn så vad fan ska man ha eländet för. 

Så i morgon ska jag köra mitt program på morgon och på em blir det styrka och Bokwa. 

Inga kommentarer: