2015/01/13

Ökar på kalorierna lite till

La ju om i Lifesum häromdagen och ökade på mina kalorier men la till ytterligare 200 per dag nu. Ska jag växa och nå mitt mål måste jag ha rejält med energi oxå. Med det ökade intaget behöver jag inte tänka på vad jag äter egentligen för utrymmet finns till allt jag behöver och orkar äta. Det jag inte fixar att äta upp kommer väl tillpass på mina carbdays som är en eller ibland två dagar per vecka. Buffrar dem lite så det finns power att jaga på när veckan kör igång igen. 
Körde nya spinningpasset idag men ska nog byta ut någon låt eller flytta om. Get Fit (HIIT) va sugigt jobbigt efter men kändes bra. De passen kör jag inte för styrka utan fettförbränning för min del men andra i passet gör det för styrka det är så bra att man kan välja själv sitt mål med passet men ändå köra samma pass 
I morgon blir det ett HIIT pass till men innan hoppas jag hinna med ett rejält pass i gymmet med både ben och axlar.

Min dotter Maria förlovade sig med sin Erik idag. Jättekul hoppas de håller ihop och bildar familj i framtiden. De ungarna kommer bli helt galna 
Katten ska till veterinären i morgon för att se om hon har uvi eller varför hon springer på toa hela tiden och pinkar en skvätt med blod både här och där.

Ha det gott

Inga kommentarer: