2015/01/25

Förvirrad

Alltså den här förkylningen eller vad den är gör mig förvirrad. Ena dagen är man helt bra för att nästa dag känna näsan rinna och hostan pocka på. Men ingen feber eller direkt ont i halsen så vad är detta? Är det över nu när snoret är tjockt eller laddar den bara om?

Fick jordens huvudvärk idag när jag tränade. Ett tryck bakom ögat så jag trodde det skulle ploppa ut
Men efter passen en middag och vila så kändes det bättre. Hostan mest slemmig efter ansträngning knappt något när jag ska sova . 
Hade ont i foten igen , ni kanske minns om ni hängt med genom åren att jag fastande i en trampbil i parken och höll på att slå ihjäl mig. Då och då gör sig skadan påminnd och idag va den där. Lindade hårt så den skulle vara varm och stadig och det gjorde ont i början av passen men efter så är det ok


Inga kommentarer: