2015/01/12

Vad bra allt går när man tar sig i kragen

Enormt bra pump i gymmet idag så nöjd. Jobbar ju mycket på bredden och på uthålligheten i överkroppen för att kunna flänga runt i ringar och rep under årets tävlingar . Kör ju aldrig samma upplägg utan målet är att ha kört alla vinklar av muskeln utan att behöva ha tusen olika övningar och redskap . Ge mig en kabel och jag är nöjd 

Men nöjd blir man väl aldrig och jag är typ sämst på att flexa så ni får ta bilderna för vad de är. 

Fyller 41 nästa vecka hur hände det ?
Är man gammal nu ? Känner mig inte gammal men jag träffar ju en hel del folk i min ålder när jag är på gymmet och de ser ju så gamla ut ibland att jag funderar på när mitt förfall kommer. Är ju sällan på andra ställen än just på gymmet så jag kanske måste bege mig ut bland annat folk för att se hur 41 åringar ser ut. 
Nåväl har utmanat mig själv och de som vill va med att se hur många träningspass man hinner till midsommar. Hundra pass finns det ju en grupp som heter gick med i den idag men det är ju ingen utmaning med hundra snarare trehundra till midsommar för min del då snackar vi utmaning. Så istället för att sätta ett toppmål så ska jag (och den som vill) försöka peppa sig själv att köra så många den kan. Alla kan inte komma till hundra men en del kan komma ännu längre och att behöva känna att man bara kommer till 65 och inte nått målet är inte lika kul som att varje gång peppa sig ett pass till och kanske nå 65 istället för 50. 

Nåväl ska bli klar med vårens spinningpass som jag måste fixa till lite när jag lyssnat genom det och köra två pass i morgon

14 har det blivit än så länge i år

Inga kommentarer: