2009/01/13

Varit på MVC

För sista gången den här graviditeten kan man ju hoppas men söner släpper ju inte sina mammors navelsträngar så lätt :P

Livmodertappen är nästan helt utplånad och öppen 3 cm men den inre delen är fortfarande hård och behöver jobbas på. Min bm gjorde en hinnsvepning som jag hoppas sätter fart på det hela vill det ska va klart snart min kropp är så trött och arg nu. Blev ordinerad att göra så lite som möjligt de dagar som är kvar men de tär ju inte så lätt nä man jobbar för fullt och jagar barn men hon tror det kommer sätta fart på den. Mycket vila, mysiga bad, sex med orgasm och massage. Fast det sista får man ju leta i himlen efter för gubben är såååååå himla trött hela tiden att allt är jobbigt. Tur man har backuper till massagen när vi ska föda :S Fast det är kanske så att mannen är den som behöver mest vila. Ja ja vilket som så är min kropp less på det hela och jag med, man riktigt känner hur arg den är och inte vill längre.

Ska ta ett varmt bad och käka gröt till middag.

Inga kommentarer: