2013/06/13

Knappt koll på dagarna

Ibland flyter dagarna bara ihop och hade man inte kollat vilken dag det va skulle det vara en helt annan än den det är i min värld. Allt går så fort nu och dagen är liksom slut innan den börjar för att inte tala om nätterna som är över så fort man stängt ögonen. I natt fick jag faktiskt sova ganska ostört förutom mina typ 3 ggr jag måste pinka varje natt men det va ingen trängsel i sängen. Gubben jobbade, Viggo låg ganska stilla och Lowa kissade inte i sin säng så hon kom inte in och inga hudar i sängen . Så skönt dessutom somnade jag före 22 igår fast det känns som natten va för kort iaf.

Skolavslutning idag för mina underbara tjejer






Så fina så nu är det 10 veckors tjivandes mellan Viggo och Lowa framför mig så har jag magsår och grått hår i höst vet ni varför. Måtte sommaren bli fin så vi kan vara ute mycket blir tokig annars.

Höll Zumba och styrka idag och det märks att folk tagit sommarlov och att det är avslutningar den här veckan. Hoppas fler hittar tillbaka nästa vecka. Viggo satt och bestämde låtar till utezumban på Ölsta som börjar på söndag vi får väl se vilka av dem som kommer med ;-)

Ätit massor idag är så full att jag knappt orkar resa mig upp ha ha












Hoppas på fint väder i morgon på min vilodag och vi ska baka pizza till lunch och fira första sommarlovsdagen

- Veronica

Inga kommentarer: