2013/06/17

Uppe före tuppen

Jodå jag gick upp tidigt, satte kl på 5:30 men hoppades på att gubben va långt borta så jag kunde somna om men icke han va i krokarna så det va bara att kliva upp och traska iväg på den pw jag beslutat mig för att ta runt sjöarna





Inte va jag ensam ute heller massa folk som trotsar sovmorgon och är ute och rör på sig. Ska försöka ta den här rundan de morgnar jag inte går till Spånga för att jobba riktigt skönt på morgonen även om jag va trött.



Fick storfrämmande på em mitt dagbarn som slutade i våras kom och hälsade på huxflux. Underbar överraskning saknar dem så mycket och jag tror nog han saknat mig med :-) Man vill liksom bara krama om och inte släppa taget.



Körde Styrka express idag och det va många som kom fram och tackade för passet även sånna som sällan säger något till mig överhuvudtaget. Så kul att få uppskattning jag är ju lite galen när jag kommer igång men jag får med mig deltagarna och de hänger på alla mina konstiga idéer :-)



Körde på ett skönt styrkepass i gymmet med superset ska köra så en period nu mjölka ut musklerna maximalt utan att behöva köra skittungt men det kan bli grymt tungt när man är uppe i typ nr 100 i rodd med 20 kg platta då suger det i skuldrorna vill jag lova även om man bara kör 20 st i varje omgång men kör man stillastående woodshopper med samma vikt med tricepspress och liggande triceps en jäkla massa så suger det rejält i musklerna tillslut. Latsdragen på slutet av passet suger rejält så armarna skakar



Bollcoren blev lite lagom tung idag ibland skulle jag vilja att passet va 75 min så man hann med allt man vill göra. Visst kan man köra färre repetitioner men man vill ju det ska kännas lite.



Ätit massor idag gjorde grymt goda kycklingköttbullar i så god sås på lätt crème fraishe och matgrädde. Räckte till både lunch och middag









I morgon är det Bokwa igen och kommer det inga nya kanske vi testar min nya mix jag tycker den är så jäkla bra lyckades göra en så jäkla bra helt i min smak :-)



-Veronica

Inga kommentarer: