2013/06/23

Skön söndag

Natten va som vanligt väldigt rörig i vår säg barnen snurrar, maken kunde inte sova och la sig på soffan. Ja ni fattar full fart så jag vaknade kl 6. Försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och gjorde mig i ordning för gymmet.

Lagom med folk så man fick köra på som man ville utan att någon hade just de vikter jag ville ha. 1,5 timme utan längre vila än 45 sekunder mellan seten som max. Armarna skakade rejält när jag va klar 😉💪



Barnen åkte med mormor till Grönan så det blev lugnt hemma alldeles för lugnt höll på att somna men höll mig vaken så jag inte skulle sova bort eftermiddagens Zumba på Ölsta

Bara 4 st idag men vad ska man begära när det är midsommarhelg. Men vi körde hårt iaf och även med coren. Försöker att inte göra corepasset för tungt men det är svårt ibland men de är så duktiga som kör på. Gör lite olika varje gång

Dagens bilder












Veckans Fuels



Får se om man vågar ställa sig på vågen i morgon efter denna helg.

Ha det gott

-Veronica

Inga kommentarer: