2013/06/25

Underbar Bokwa tisdag

Gick riktigt snabbt att gå till Spånga idag strax under 48 min tror jag det va. Går ju Inge lina snabbt hem när man är trött på på vägen dit kan man alltid dra på lite och idag va det flyt hela vägen med övergångsställen och bommar som gick upp just som jag kom fram.

Va nått pådrag med poliser utanför huset när jag kom fram och massor av folk hade samlats. Vet inte vad det va men hade inget med Gymmet att göra men man vill ju inte ha massa skummisar runt där när man går ensam hem på kvällen 😬

Bokwan gick bra fullt ös och de är så duktiga 😃 Brände av typ 800 kalorier det passet så det va fullt ös. Älskar min nya mix jag gjort så bra tempo. Hoppas kunna göra lika bra mix nästa gång har fått ny musik kod från Bokwa att göra mix men den här köpte jag själv. Tror jag ska göra en mix till med några av de gamla låtarna som är bra och lägga till nytt så man kan alltinera. Men inte just nu väntar tills det kommer lite nya hits 😉

Körde Get Fit va rejält svettigt. Hade bara 10 kg stång på passet sparar min styrka till min styrketräning i morgon. Fullt fokus på min styrka nu 💪 Ska bli stark som attans ha ha 😝

Dagens bilder












Dagens fuel va helt ok



Ses i morgon

- Veronica

Inga kommentarer: