2013/06/05

Sommaren kom tillbaka

Så skönt idag när solen hittade tillbaka och värmde upp oss. Blev många timmar ute idag.

Körde ett grymt pass i gymmet idag innan jag skulle hålla min gymcirkel. Superset hela vägen och korta vilopauser tills armarna inte orkade längre utan bara skakade. Älskar den typen av pass man nästan vill kräkas av.

Tog en promenad med hundarna efter gymmet som skulle bli till Karlbergsslott men de hade stängt av gångvägen bredvid så jag tänkte om jag går över på andra sidan så kan jag ta vägen över där men det va oxå avstängt osv. Tillslut hade taxarna gått milen och va väldigt trötta. De piggnade visserligen till när vi träffade Mias pojkvän Erik som va febrig och ville hem och sova :-( Stackarn hoppas han blir frisk snart



Emma tog studenten idag hade gärna varit där men jag jobbade ju och hade inte heller fått någon inbjudan så jag kände mig inte välkommen heller annars hade jag tagit ledigt och firat henne. Istället fick jag nöja mig med gubbens smörgåstårta till middag som blev över. Valde bara den första i loggen och vägde så om det stämmer vet jag inte men ni vet ju att jag inte är så noga.












Vaknar jag tidigt i morgon ska jag ta en pw. Ingen styrketräning i morgon mina muskler måste vila tar ett pass på fredag istället.

Vi har vår 10e bröllopsdag i morgon , vad heter det egentligen efter 10 år? Har noll koll på sånt men det blir iaf middag på Grodhavet det ska bli trevligt. Kanske att jag tar på mig en klänning. Har ju köpt en ny men jag vet inte om jag blivit för bred över ryggen sen jag köpte den så det går kanske inte att ha den. Nackdelen med muskler är att det inte finns kläder för min kropp.

Nä nu hoppas jag på en massage av gubben


- Veronica

Inga kommentarer: