2013/06/06

Ni slipper logg idag

Har loggat ungerfär allt idag alltid svårt när man äter ute.

Åt middag på Grodhavet nere vid Pampas. Mysigt ställe och god mat synd att det är så mycket folk bara jag får panik av alla människor. Iaf stora snibbiga sällskap som ska pussa på kind och ställa krav etc sånt stör mig. Desert åt vi hemma man orkar inte sitta i solen hur länge som helst så vi gjorde fruktsallad med massor av jordgubbar och vispgrädde och avnjöt på balkongen



Av min älskade man fick jag ett dna test som ska visa hur man ska äta och träna med just min dna profil. Ska bli spännande att se :-)



Gubben fick ett presentkort på tatuering av mig så han får arslet ut vagnen någon gång att göra en till. Ska nog ta och boka tid åt mig med efter semestern har lite jag vill göra en text bland annat.

I morgon fm blir det ett tungt styrkepass det ser jag fram emot. Är ganska fåfäng ibland och framförallt när jag står med tunga vikter och ser mina svettiga muskler arbeta det taggar mig till max och mycket vill ha mer

Ses i morgon


- Veronica

Inga kommentarer: