2013/06/10

Saknat mig?

Har faktiskt inte hunnit med att blogga på några dagar men här är jag igen

Igår fick jag en sån grym Bokwa inspiration efter att Zumbisarna ville köra Bokwa istället att jag bara va tvungen att göra en ny mix. Har ju gjort flera men är aldrig helt nöjd men nu tror jag att den blev kanon. Bra bpm skön musik och jag behöll två låtar från nuvarande mix som fungerar bra ena i uppvärmningen och den andra inne i passet. Ska testköra den själv sen tror jag att jag ska variera mellan den nuvarande mixen jag faktiskt är extremt nöjd med och den nya.

Idag har vädret varit väldigt ostadigt så vi höll oss i vår egen lekpark så det blev mycket överskottsenergi att blåsa av på gymmet. Bästa Carro knäckte ut min nacke och det är ren frihet att kunna vrida på huvudet nu :-) Det går bättre med chinsen nu men jag inser jag inte kommer klara mitt mål att göra 10 st utan pinnen men jag ska testa. Det är fortfarande tid kvar till midsommar .

På vägen hem såg vi den här fina regnbågen



Dagens bilder









Och förbränningen



- Veronica

Inga kommentarer: