2013/06/04

Måste vila magmusklerna ;-)

Grym träningsvärk i magen fortfarande ha ha. Gårdagens corepass lindrade det ju inte direkt. Men i morgon ska magmusklerna få vila och det blir nog ett överkroppspass och kondition bara.

Det va väldigt kallt ute idag frös så jag skakade på em innan barnen gått hem och det blev extra kläder på när jag gick till Spånga. Det hade tack och lov blivit bättre när jag skulle hem.

Blev iaf två grymma pass ikväll, Bokwan flyter på så bra och deltagarna är så grymma. Två nys idag men de hängde på bra :-) Det går snabbt att lära sig och vi va många ikväll då blir det skönt drag. Även Get Fit blev grymt med bra antal deltagare :-) är det sista rycket innan sommaren kanske?

Väl hemma är jag ashungrig och min älskade man har lagat lasagne törs knappt säga att jag åt 800 g! Svårt att logga rätt när man inte vet exakt innehåll så jag valde bara en lasagne i listan kan va åt båda hållen vad gäller kalorierna men idag har jag råd med det.












Gubben fick ta ny bild bakifrån det va ett tag sedan men jag har svårt att se någon skillnad måste leta upp den senaste bilden här i bloggen och jämföra. Men skam den som ger sig det är bara att fortsätta slita



I morgon lär jag ha grym träningsvärk i rumpan och insida lår det känner jag redan nu

Sov gott

- Veronica

Inga kommentarer: