2013/09/12

Blir jag någonsin löpare?

Alltså jag kan inte springa, hela kroppen skriker NEJ! NEJ! NEJ! När jag gör det men alla som känner mig vet jag är en envis jävel som aldrig ger upp. Brukar säga att jag inte springer utan att bli jagad av vargar eller björnar men nu får jag ändra mig jag är jagad av Zombies. Jäklar vad jag springer när de kommer nästan så jag snubblar och slår mig. Appen ska lära mig springa för de jävlarna ska inte få tag i mig. Rekordtid till jobbet idag även om jag gick bitvis när jag trodde jag skulle dö ett par gånger . Det lär jag ju knappast göra men man vet ju inte men zombies ska inte få tag i mig iaf
Ska ner på halvtimmen till jobbet iaf det man man väl begära?! Ska öva, kommer svära och hata det men skam den som ger sig kanske blir jag en sån där löparfantast...... eller inte.

Höll bara ett pass idag Zumba för sedan ekade det tomt resten av kvällen. Ganska skönt när man haft nära döden upplevelse med löpningen. Kanske för att jag använder fivefingers och asfalt är ganska hårt men jag vägrar ha nått annat så kroppen ska härdas.

Fick god mat när jag kom hem, potatismos med kycklingköttbullar och gräddsås. Min kropp kommer återhämta sig väldigt bra på det. Orkar just nu inte lägga upp en massa bilder på mina loggar.

Har börjat stegtävla med tjejerna igen och då gäller ju utmaningen inget socker annars -10 000 steg per dag man syndar och ni vet ju hur envis jag är det gick ju i nästan 7 månader innan vi drog till Mallis så året ut (undantag för Lucia) eller iaf till jul ska jag väl klara av. Efter nyår blir det åter uppehåll till semestern och jag tror vi bokar Mallis igen för jag fullkomligt älskar det stället. Så bra mat, barnvänligt för alla  åldrar och perfekt för föräldrarna. Vore kul om någon familj ville åka ner samtidigt med oss och umgås så känner ni för en veckas grym lyx på Viva Bahia säg till vi åker nog v 28 som vanligt


Idag fick ett så fint sms idag av en ny viktig person i mitt liv det kommer jag leva länge på  när man känner sig usel. Tack Sandra <3

Nä nu ska jag se till att barnen somnar


Inga kommentarer: