2013/09/15

Söndag och rekord

I morse hade ungarna bråttom upp, Mimosa hade till och med ställt klockan på 7:59 för att mata geckosarna. Jag fick börja med att torka golven efter en lös i magen Sune som gjort ifrån sig på golvet. Inte vad man vill på morgonen dessutom kissade han inne! Han måste va dålig för han gör inte sånt. Det va lite blod i hans bajs oxå. Kan säkert va en konstig reaktion på Stinas löp våra djur brukar bli konstiga då. Men han verkar inte sjuk i övrigt så vi väntar några dagar och ser vad som händer. Katt blev ju så i våras när Stina löpte av stress så det kan va samma.

De små ödlorna fick iaf mat och verkar ha fått i sig allt vi gav dem på morgonen
Pinglan är den större av de två och tamast. Hon gillar att bli hållen i medans Gina är lite sprattligare men hon är ju mindre. Kanske vi ska kalla dem hen tills vi vet men bi tror ju det är tjejer .

Blev inget gym på fm eftersom jag hamnade med en film och somnade efter kl 3 så det fick bli en kardiodag 

På em va det lurarna på och Zombisarna i häcken och andra löpningen till jobbet. Bättre tid idag men fortfarande med nära döden upplevelse 
Ska ner iaf två minuter till i tid då är jag nöjd men det är ingen panik. Glad att jag sprang så snabbt som jag gjorde nu iaf.

Bokwa på schemat och det gör mig alltid extra glad. Älskar att hålla Bokwan och att ösa på i ett härligt tempo. Kör ju längre mix på söndagar och lite högre tempo så det är kul. Tisdagarna är självklart lika roliga då öser vi med och lika mycket men lite lättare kombinationer eller inte lika många variationer på stegen vi testar lite mer på söndagar. 

Gick hem med och det va nog tur Åsa va med så slapp jag ösa på hela vägen hem man kunde gå i pratfart och det är skönt när man är helt slut.

Dagens bilder

Har ju sänkt mitt dagliga Fuelmål så det ska bli grönt oftare men den här veckan har det blivit mycket styrka och det get inte så många fuels.

I morgon blir det biceps/bröst i gymmet sedan hålla Boll core och Gymcirkel

Men innan dess ska jag ta hand om alla mina underbara småttingar. Planerar för framtiden med min barngrupp och tänker lite på hur jag vill leva i framtiden med jobb etc när Viggo väl börjar skolan och jag inte har några egna kvar i gruppen längre. Men det är ju en bit kvar dit så jag hinner planera och fundera länge till. Skulle så gärna vilja kunna jobba med hälsa på heltid det har ju alltid varit mitt mål men inte möjligt ekonomiskt. Men allt kan ju ha ändrats om några år det är långt dit men tankarna finns att kunna hjälpa folk på heltid både psykiskt och fysiskt.

Nä nu ska jag fortsätta se på den usla B-film jag börjat se på

-Veronica, kanske finns det en löpare i mig.... långt inne

Inga kommentarer: