2013/09/11

Mm träningsvärk

Det känns i kroppen att den fått vila från styrketräning ett tag nu när man kört igång igen . Skönt och jobbigt på samma gång med träningsvärk. Passen på gymmen är i full gång och mitt arbetsschema ser ut som våren vilket är skönt så det inte är några större förändringar.

Laddat hem en ny app till telefonen som jag ska testa . Zombies, Run!. Man ska utförs uppdrag och blir jagad av zombies samtidigt som man motionerar. Ska bli spännande att testa kanske blir det rekordtider hem i mörkret



Glad jag har mina arbeten på gymmen så man får lite avkoppling i huvudet . Många tror jag har det bara som extrajobb men det står för hälften av min inkomst även om det inte står för hälften av min arbetstid. Det är ett minst lika viktigt arbete för mig som mitt dagjobb och det vore skönt att andra kunde förstå det och inte döma mig efter att jag inte kan komma loss på samma sätt som andra. Gör mig faktiskt lite ledsen men skit samma jag gör på mitt sätt och båda mina jobb tillfredsställer mig till max och det känner min omgivning av som bryr sig. Och vill man inte förstå så är det upp till den enskilde person men träning och hälsa är det jag vill arbeta med när den här eran är över.

Ikväll ska jag styrketräna innan jag håller pass. Hoppas mina armar håller för de är väldigt trötta.


- Veronica

Inga kommentarer: