2017/04/27

Blev en lugn torsdag

Torsdagar är ju min sista träningsdag på veckan tills allt börjar om på söndagen och i vanliga fall så är det tre pass på raken som gäller.

Började som vanligt med styrkeintervaller och idag kom jag ihåg uppvärmningen 😂😝

Ingen kunde stanna till bollcoren efter dock skulle en komma tillbaka till sista passet så där låg jag på golvet och lyssnade på I nöd och lyft som är en ny underbar podd


Ganska ovanligt att ingen dyker upp på mina pass men idag sken solen fast det skulle regna så då dyker det ju alltid upp saker nu när våren kommer.

HIIT Puls blev iaf av med tre tappra herrar och så jag då. Svettigt så det räcker och med träningsvärk i både lår sedan måndagen och i vaderna från gårdagens step-up men full fart genom.

Flera tittar in genom fönstret när det är pass och är nyfikna men vågar inte riktigt komma in tyvärr . Lite synd för det skulle kanske ge dem lite gains med ett roligare cardiopass än crosstrainer eller löpband. Man kan ju alltid göra alternativ om det är något man inte kan utföra .

Så idag blev det inte så tuff dag vilket faktiskt uppskattas just nu när man inte är i toppform. 


Barnvaktade dotterns Billy idag som växer så det knakar. Eddie älskar honom och de far fram som dårar här hemma


Inga kommentarer: