2017/04/17

Måndag fast söndag

Nu börjar man bli förvirrad över vilken dag det är men det är måndag fast söndag så idag har jag satt ihop ett pass som jag hoppas ska svida rejält. Men först tog jag en liten pw till jobbet . Dryga milen och 1,5 timmes Pokémonjakt


Skönt ute så helt klart värt att promenera en liten omväg.

Passet jag satt ihop är ca 1:20 långt . Mellan varje 1,5 minuters block är det 20 sekunders vila och mellan varje runda är det 1 minuts vila. Kändes faktiskt lite långt kunde korta ner till 45 eller kanske de vanliga 30 sekundrarna och ökat på en runda 😉

Jobbigast va helt klart jägarvilan, kanske för att det va länge sedan man satt just jägarvila. Funderade på om man skulle köra något liknande på GetFit men byta ut lite. Jag blev inte tillräckligt trött men jag tror för vanligt dödliga räcker det säkert. Skulle dra ner jägarvilan till 1 minut, byta ut situps mot deadbug med både ben och armar ut så det svider lite mer. Och som sagt bara 30 sekunders vila. Vi körde 7 varv idag men ett normalpass skulle kanske bli 5.


En sväng till IKEA och sedan en liten snöstormspromenad med hundarna och Mimosa.

Tror jag bränt av tillräckligt med kalorier för idag



Måste ta och stretcha min arm har så förbannat ont i armbågen men har hittar perfekta stretchen för det på ett instagramkonto jag följer


Gillar när bra saker dyker upp i flödet när de behövs som bäst 


Chilla gott och njut av de sista timmarnas ledighet



Inga kommentarer: