2017/04/23

Söndag

Kom iväg tidigt till gymmet på cykel och det va så skönt att cykla utan trafik. Hade egentligen ingen plan för dagens styrka eftersom jag har ont i armbågen så jag vill anpassa så det inte belastar för mycket. Blir en hem del dragövningar med många reps och lägre vikter. Den här veckan blir lite si och så med tanke på alla känslor.  Nu är det verklige. Sista veckan på Granbacka, plötsligt kom den och mina sista pass för evigt där och det känns så konstigt . Men som sagt det är en vecka kvar

Dagens styrkepass är jag nöjd med iaf. Ska faktiskt försöka googla på vad 17 det är för vikter på de här maskinerna

Latsdrag är självklart på söndagar liksom rodden så de kommer vara kvar även i fortsättningen när jag sätter upp nytt träningsschema men idag fick det bli lätta vikter

Pga armbågen fick bröstet bli i kabel. Magasinen ser ut såhär


Blev stående latsdrag och hög kabelrodd på samma plats av ren lathet 🙄

Lite hantlar med lätta vikter Höll ett styrkepass som vanligt men det va så få deltagare till sista passet så de valde att gå ut i solen istället . Flera av mina stammisar på det passet är skadade just nu så ibland blir vi så få. Det gör ju inget men när solen skiner så vill man ta vara på det.


Cyklade hem och gick ut en Pokenad med barnen och deras kompisar på drygt en timme. 

Inväntade min vän som skulle hämta mina terrarier i källaren så man kommer lite närmare hemmagymmet . Dammsugaren jag hade i källaren va helt paj så det måste jag köpa en ny. Behöver en där nere för all sand. Så lite ska till tippen. En ny sittbänk ska köpas eftersom den som finns har gått sönder tänkte köpa en med förvaring i och sen kan man börja fixa. Har i sort sett allt jag behöver nu ska se om jag kan tinga upp lite viktskivor till mitt latsdrag när gymmet stänger bara så är det bra sen

Inga kommentarer: