2017/04/11

Svettigt

Idag blev det bil till jobbet då det blev så kallt ute och jag är hostig så det räcker. Började kvällen med spinning. Lite tråkigt att deltagarantalet minskar men kanske är det för att mina andra pass är så populära att de inte orkar med att cykla med. Glömmer ibland att alla inte har lika mycket myror i kroppen som mig som bara kör och kör. Spinning och HIIT efter varandra är jäkligt svettigt och svider i både ben och puls helt klart

Min kropp blir hispig om den inte får röra på sig men nu ska jag ju minska mängden från maj iaf vad gäller pass. Har gjort drygt 220 pass i år så lite lugnare skadar inte. Blir mer pw's med hund, ja bara med Eddie för Stina är såååå långsam att man hinner växa fast i marken. Hoppas kunna dra upp till Ursvik med Mimosa och Eddie då och då så det blir lite kuperat . Nej jag tänker inte börja springa så galen är jag inte. Kanske kör Extreme någon vända när värsta pollensäsongen är över men inget jag kommer göra som regel . 

Men iaf ett rejält svettigt spinningpass och sen HIIT passet efter det. Måste erkänna att låren är som bly efter gårdagens benpass. Höll mina 12 burpees som är målet och tog det lite lugnare med hopprepet för andningen är inte på topp. Tack och lov för bricanyl när astman trycker i bröstet


Men med rejäl hunger och en stank som heter duga så lassar jag mer mat än en byggarbetare 


Sov sött och dröm söta drömmar, lämna gärna ett avtryck då och då en lite hälsning eller så om du läser 👍

Inga kommentarer: