2017/04/04

Så trött

Vaknade kl 4 i morse, va tvungen att gå upp och kissa som vanligt är som en klocka och Stina (taxen) följde med endast för att vara säker på att jag inte skulle missa att bära upp henne i sängen. Sen ville hon bli kliad och klappad och när jag försökte vända mig om sätter hon som vanligt upp tassen på mig för mer kli. Och så är man  vaken 😩 Mycket i skallen dessutom så det gick inte att somna om men jag överlevde dagen på några Nocco och Heat som piggade upp, jag dricker ju inte kaffe men får väl kanske börja


Cyklade till jobbet i ljuvligt solsken och varenda stoppljus va på min sida vilket är väldigt ovanligt så det rullade på bra.

Mycket pollen nu så det är extremt tungt att andas men jag försöker hålla bricanylen till mina pass så jag inte använder allt för mycket. Känns som lungorna ska explodera för minsta ansträning

Ett svettigt spinningpass och HIIT pass på det. Inte lätt att göra burpees och Mountainclimber med min onda tå men det gick man får bita ihop lite bara.

Kommer förhoppningsvis somna ovaggad efter en dusch och krälande till sängen måtte jag få sova tills klockan väcker mig




Är ganska taggad att styrketräna i morgon. Ska inte köra samma övning hela passet som förra onsdagen för jäklar vilken träningsvärk jag hade i hela skulderpartiet 😝 Det är ju lätta överkroppspasset så det är alltid fokus på någon speciell muskel ska nog köra armar som fokus i morgon men de ska ju hålla för kvällens och dagen efters pass

Nä gå och lägg er nu jag ska tvätta min stinkande kropp

Inga kommentarer: