2008/07/23

Långpromenad

Så kom vi iaf ut och gick i solen. Det blev ruggigt varmt idag sådär som det va i början på sommaren.

Styrde kosan mot Ursvik via Hallonbergen och köpte baguetter med lite skagenröra, tomater och oliver. Det får duga i solen. Ungarna börjar bli grymt tunga att ha i vagnen i alla backar. Ett under att vagnen håller för alla våra äventyr men vi kör tills den rasar. Fast jag kanske rasar innan, mina redan väldigt över rörliga leder talar ju gärna om att de släpper lite till när jag är gravid och den här gången inget undantag. Har jag tur blir det inte värre än så här det räcker gott och väl.

Efter smörgåsar blev det en promenad i lätta 5an. Lite knöligt att trycka ungarna i vagnen över gärdet men de va duktiga och klev ur de flesta backarna. Mycket blåbär i skogen till ungarnas lycka.

Gubben mötte upp oss med bilen så vi slapp gå hem oxå. Enl stegräknaren hade jag redan avverkat en mil varav ca 7000 pw steg. Är helt slut.

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult

Inga kommentarer: