2008/07/04

Trött

Slutade tidigt idag och va på gymmet strax efter tre. Hade redan innan ont i huvudet med tryck bakom ena ögat och örat. Alvedonen va slut och en tom ask låg ensam kvar i skåpet.

Körde ett kort bröstpass med dundrande huvudvärk och gick sen hem. Somnade före 18 och va helt borta några timmar och nu är värken borta tack och lov. Gubben köpte Alvedon så jag blev piggare.


I morgon är det sista arbetsdagen före semestern. Ska bli så skönt att stänga av larmet och bara skita i alla måsten. Ska fixa väggarna i vardagsrummet som barn och dagbarn vandaliserat och man dolt länge nog med möbler etc. Har inte beslutat om det ska målas eller tapetseras. Behöver fixa småttingarnas rum också men väntar nog tills vi vet om vi får flytta. Vågar ju inte hoppas värden släpper till men det skulle ju vara skönt om han hade lite empati och ville göra nått lagligt och utan tjafs för en gångs skull. Vore ju bra om man kunde ha nått gott att säga om honom någon gång så inte all crap är sant. Alla människor har nått gott i sig det är jag övertygad om.

Känner min livmoder en bra bit över blygdbenet nu. Bara med tvillingarna har jag varit större så tidigt. Ska bli spännande att se vart det slutar. Min nya doppler kommer nog vilken dag som helst. En riktig som sjukvården använder med hjärtfrekvens och pc interface så då ska ni få höra på snigeln.

Sov gott

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult

Inga kommentarer: