2008/07/29

När kommer åskan?

Det är åskvarning i typ hela Sverige men inte här verkar det som. Idag har det visserligen varit en hel del moln men varmt som attans. Gick till Expert i Bromma Center för att lämna in ungarnas Dvd/Vhs som gett upp. Hoppas de fixar den snabbt.

Blekte håret på Mia men vi behöver nu göra en omgång till så det blir riktigt blont. Sen ska hon göra det rosa säger hon.

Åkte en sväng till Uppsala för att köpa nya hjul/däck till gubbens bil. 2500 av mina sparpengar rök så jag hoppas han får sina sålda så jag får tillbaka dem. Dessutom måste jag ge honom mer pengar så han kan betala sina lån den här månaden så jag lär bli 10 000 fattigare på mitt sparkonto. Men vad gör man inte för gubben sin men någon ny bil blir det ju inte och jag hoppas det blir lite kvar till babykläder. Tog pengar till simskolan som är nästan 3000 kr för 2 barn 8 tillfällen. Sen ska Maria och Freja ha skolkort och jag ska på kurs så mina i 2 år sparade pengar blir nog slut. Hade ju räknat med minst 10 000 kvar men gubben går före mina behov.

Ett pass spinning/core nu ikväll har däckat mig. Somnar nog tidigt. Dagens stegmätning kan ni se på bilden

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult

Inga kommentarer: