2008/10/03

Idol

Jag brukar inte kommentera mitt favvo tävlingsprogram innan finalen men nu fan får man ju börja ryta till lite. Hur kan man rösta ut så bra killar och tjejer när bottennappen blir kvar? Helt sjukt hur folk röstar och jag röstar ju inte alls men följer noga uttagningar, kval och finaler. Mina favoriter är få i år. Linda som åkte i onsdags var ju en gåva till musikvärlden. Hur kan man rösta ut henne? Jag hoppas på en jokerplats där de tar henne tillbaka.

Och Elias igår men även killen i tisdags som rök fast att Jesper suger fett är helt galet. Jesper har ingen stjärnstatus och man somnar ju nästan. Nu ligger mitt hopp hos Loulou och Sephide samt lagerkillen tror han heter Robin. Men som folket röstar kan man ju inte hoppas nått.


Jag är ju ett rock och metalfan men tycker att i en sån här tävling får man vara öppen för allt det är ju det som är så jul.


Och hur kan man låta bli att älska Johan Palm?

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

1 kommentar:

Barbro sa...

Jag tittar inte på Idol, men var bara tvungen att se en snutt när Johan Palm var med, för Lisa hade berättat vad de sagt om att beställa honom på internet....

Han är dubbelgångare till mina barns kusin Hanna!