2008/10/10

Min kropp och min hjärna sammarbetar inte :(

Igår va det yoga igen och nu börjar min kropp tala om att det inte är nått som passar just nu. Jag älskar yogan men när handleder och vrister är svullna så är det svårt att göra vissa övningar utan att det känns jobbigt och obekvämt och det gör mig galen. Att liga platt på rygg längre stunder är ju ingen hit heller för hela skallen snurrar när man sedan vänder på sig. Ja och så tar magen emot när man är van att kunna göra övningarna längre och djupare, det går helt enkelt inte nu. Vill ju kunna göra som förr och jag vill inte behöva gå gravidyoga bara för att få yoga. Så jag får stå ut ett tag till och modifierar de övningar jag kan. Förhoppningsvis blir jag inte så mycket mer svullen i lederna så man får sura hela passet.

Inga kommentarer: