2008/10/19

Lowa tar en kopp te

Körde ett skönt pass på gymmet med både styrka, core och spinning. Va grymt svettig efteråt. Maria körde samma program som mig men betydligt lättare vikter och va med på coren och körde sen crosstrainer. Gissa om hon kommer ha träningsvärk i veckan.

Tror det närmar sig förlossning som jag ska doula vilken dag som helst nu. Hon börjar känna tryck men inga värkar ännu. Hoppas för hennes skull att allt går snabbt och lätt. Längtar fruktansvärt mycket efter vår egen förlossning. Planerar i mitt huvud hur jag vill det ska bli. Tänk att om 2 veckor är han lika gammal som Mimosa var när hon föddes. Det är en liten milstolpe i mina graviditeter att man verkligen vet hur bra och välutvecklade de är då. Nu ska han ju vänta till efter nyår sen får han komma vilken dag han vill efter det. Men jag längtar galet mycket nu framför allt när man tittar på 3D bilderna och filmen från ultraljudet. Han är så underbart söt min son.


Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: