2008/10/05

Skit dator och ösregn

Regnet öser ner hela dagen och vi tar oss ut till skogen för att plocka svamp. Inte en svamp men massor av orienterare och vi gav upp ganska snabbt i regnet. Mina regnbyxor går inte över magen längre så jag ska leta fram ett par andra i kaoset som kallas klädkammare.

Vår dator suger, seg, ikonerna är jättestora och allt är skit. Fungerade bra igår men idag är det sunk. Hoppas att den tar sitt förnuft till fånga över nattens totala nedsläckning.

Gubbens bil dog idag igen och bärgades iväg till verkstan. Samma fel som tidigare så nu blir det reklamation hos verkstan. Sen ska bilen säljas och håll tummarna för att gubben inte köper bil med kuken igen utan en som passar en familj av vår storlek. Men man vågar ju inte hoppas för mycket han är ju karl.


Va astrött efter 35 min styrketräning, 45 min core och 30 min spinning på em idag. Släpade mig dock ut med småttingarna och Freja till Kista C för att köpa jacka till henne. Nu är det ju fruktansvärt dyrt med jackor men vi hittade en som passade och va snygg för 700 kr. Barnjackor är ju inte att tänka på med hennes storlek. Själv höll jag på att få panik bland alla människor som trängs. Tack och lov va allt avklarat på under halvtimmen. Jag är ingen shoppare och hatar köpcentra.


Nu ska jag se på Hål i väggen som är ett totalt meningslöst program men ganska kul iaf. Sen hoppas jag på fotmassage för mina fötter är så svullna

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: