2008/10/07

Klipp

Satte ut Lowas gamla bilstol på Blocket. Det är ju egentligen Mimosas gamla men Lowa fick ta den när Mimosa fick ny och så åkte Lowas ner i källaren. Så jag satte ut den för 900 för att slippa prutare och skrev att jag ev skulle säja en till. På en timme fick jag svar och de ville ha båda stolarna så de fick ta den andra för samma pris för den var ju inte rengjord men knappt använd. Köper iaf en ny till Viggo sen när det är dags för den storleken av stol.


Har grymt mycket sammandragningar på kvällarna nu. Ibland strålar det i ryggen och man funderar lite om det ska vara så. Men det är en vild unge där inne så han bråkar nog med musklerna i livmodern oxå.


Får ingen ordning på min dator måste nog lämna in den. Allt är helsegt och fel format. Ska fakturera årets viktigaste fakturor innan jag gör det ifall man måste köra om hela datorn.


Tack och lov för mobilen

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: