2008/10/28

Nu kommer förkylningen

Känner hur det trycker bakom ögonen, det känns nästan som ögonen ska ploppa ut och näsan rinner. Ska visserligen bli skönt att få den avklarad som legat och grott så länge bara man inte blir helt däckad och inte kan jobba. Ska ju jobba på mässan några timmar på lördag så då vill man ju va pigg. Ska c-vitamin och vitlöksboostra mig tror jag fast då får jag väl inga vänner kvar.


Freja är hemma nu på lovet, hoppas ju hon går ut lite med oss och inte bara sitter på rummet i mörkret framför datorn. Lite latmask där brås mycket på pappa vill jag lova.


Ska på träff ikväll med den tjej jag ska doula i februari. Har min backup med mig så de får träffas man vet ju aldrig om Viggo tar flaskan eller nått annat händer när det är dags för henne att föda.


Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: