2008/10/16

Så trött

Känner i hela kroppen att man står upp hela dagarna. Det blir inte många minuters rent stilla sittandes vila när det alltid är någon som pockar på uppmärksamhet, skippar yogan ikväll känner inte att jag får ut nått av det när jag är så trött. Gubben ska få massera mina trötta fötter och svullna ben istället :) Inser mer och mer min begränsning vad gäller intensitet och viktigast nu är att det blir minst 3 kondpass och 2 styrkepass i veckan tills Viggo hittat ut i det fria sen tar det fart igen. det får bli som det blir med yogan.

Ska försöka minska ner ultraljudsfilen så ni får se delar av den och går det så länkar jag hit den via youtube för hur jag än gör blir dne för stor för att lägga här. Men jag fixar det ikväll för under dagen har man ju inte hunnit med. Vi pysslade (läs rev en massa papper i småbitar och klistrade lite hur som helst) hela eftermiddan eftersom alla kläder fortfarande var blöta. Ibland önskade jag att man hade plats för ett torkskåp men stänger man in torkställningen med värmefläkten i badrummet blir det nästan som ett torkskåp. Katterna uppskattar när man gör det iaf som ligger där och gottar sig i värmen.

Har ätit massor av fjärtsoppa både igår och idag och de tär tur att hela familjen äter det så man inte är ensam om att fjärta. Kanske kan man röka ut grannkärringen under oss :P

Inga kommentarer: