2008/10/24

Lägger ner yogan nu

Blir bara arg och frustrerad när jag inte kan yoga som jag är van att kunna. Andningen åt helvete när mycket av ansträngningen går åt att inte mosa magen som börjar bli rejält stor nu. Förkylningen som ligger och gror gör ju inte saken lättare, hela kroppen vill sova och gubben mår lika dant.


Grått och kallt ute men ungarna är nöjda så länge det inte öser ner.


I morgon ska vi åka och simma så fort vår nattgäst Wille gått hem. Lowa fick ny baddräkt igår och har den utanpå strumpbyxor och tröja redo att hoppa i vattnet.


Får man sova på en bänk i parken? Så trött skönt det är fredag. Nästa helg jobbar jag ett pass på Underbara Barn mässan för ODIS så jag hoppas inte jag är genomförkyld då när man ska prata förlossningar.

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: