2009/03/27

Märkte ni när adressen inte fungerade?

Spray som jag har haft hemsida hos och även domännamn registrerade har lagt ner och jag som knappt hinner med att göra annat än jobb framför datorn va inte snabb nog med att flytta allt så under en kort sekund så fungerade inte webbadressen hit. Men om något knasar igen så vet ni ju att ni kan hitta hit på veronicasbloggse.blogspot.com (tror det är rätt ;) ) Väntar på att allt ska fungera som vanligt på de tnya webbhotellet även om jag inte använder det så mycket mer än till funktioner som mitt stora webbhotell i landet i väst har. Dollarn är så osäker att man inte vill betala för funktioner som kan variera i pris från månad till månad då är det bättre med fast pris i SKR.

Ska iväg om ett tag och träffa en tjej jag ev ska doula i sommar för ett första möte. Alltid lika spännande med nya mammor och framförallt ensamstående som man får en helt annan rellation med. Skönt med helg oxå, ska på gympa i morgon fm och sedan återträff med en mamma jag doulade i februari. Annars är det väl inte så mycket me rän träning på söndagen som gäller. Ska vila massor är mega trött och vill bara ha gos och mys med barnen.

1 kommentar:

Barbro sa...

Japp, jag försökte komma in och det gick inte.... nytt försök direkt och då gick det.
Fast jag är iofs in flera gånger om dan och ser om du skrivit nåt nytt;o)