2009/03/26

Mjölkstockning igen :(

Mitt ena bröst värker så man vill skrika. Fan det och en förkylning på gång kan man bli mindre lycklig? Fick avboka träning idag huvudet för tungt och varje gång man kommer åt sidan av bröstet med armen så gör det ont. Ska ställa mig i en varm dusch istället och hoppas det släpper lite.

Viggo bajsade för första gången den här veckan idag. Undrar om han ska bli en sån där var 3-4e dags bajsare nu eller om det tänker sprutta på som vanligt med 5 ggr om dagen typ.

Nä nu ska jag duscha varmt

2 kommentarer:

Barbro sa...

Påminner mej om min syster, när hon fått sin äldsta grabb. Ett tag var han så seg men regelbunden med toavanorna, att hon visste att "Micke bajsar på torsdagar"...

Var rädd om mjölkförpackningarna! Hoppas det lättade med varmdusch.

Unknown sa...

LA mig med Viggo och somnade strax efter kl 19. Tog nog en så varm dusch att hela kroppen la av. Sen blev det en vakennatt med ungar i sängen, hungrig unge och ont bröst :(