2009/03/23

Måste väl pliktblogga

Hinner inte blogga just nu, datortid är nästan obefintlig för på ledig
tid prioriteras barn och träning.

Viggo är inne i en tillväxtfas och bajsade totalt 4 ggr på en vecka.
Lite spännande med vägning i morgon vid 2 månaders läkarkontrollen.
Han äter flera ggr per natt vissa nätter men sover bättre inne nu sen
han fick eget rum.

Vintern kom tillbaka fast man hoppades på vår. Tur man inte bytt
däcken på bilen som så många andra. De ligger väl i diket nu.

Har köpt rehbandlindor till händerna. Vilken skillnad! Domnar inte
alls lika ofta nu när handlederna är mer fixerade. Följer noga mitt
träningsprogram jag fick av Sofina och i morgon ska jag dit igen. Har
ont i ett knä oxå vet inte vad som hänt med det men jag biter ihop och
kör som vanligt. Va på ett gympapass för första gången på 2 år. Gick
helt ok även om koordinationen inte va helt på topp så va det skitkul.
Ikväll ska gubben på utv.samtal så jag hinner inte till mitt
spinningpass så jag tänkte testa brädgympan. Synd det börjar kl 20 jag
är i regel ett aptrött vrak då men jag ser fram emot att testa nått
nytt. Måste chocka kroppen lite så nått händer med degen. Vill i form
och komma i andra kläder än mammakläderna. Vägrar köpa nya före
sommaren.

Nä nu värker handen. Vet ni att smstumme är lika vanlig som
tennisarmbåge och musarm? Freja ska hålla föredrag i skolan på minst 3
min om valfritt ämne och gubben föreslog om sms för det används
frekvent i hennes liv. Så vi googlade fram en massa roliga fakta om
sms

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: