2009/03/20

Slut på pussar i magen?

Jag undrar om det är som mina favvokillar säger att pussarna finns i
magen tills det är dags att använda dem oftast då vällagrade.

Här hemma är de garanterat vällagrade de vuxna mellan. Godnattpussarna
börjar bli lika obefintliga som hej och hejdå pussarna. Ibland går
dagar mellan all form av beröring och jag vägrar av princip vara den
som alltid tar första steget. Så jag gör ibland test för att se hur
lång tid det tar innan han vaknar till. Jag är ju sån att jag gärna
tar en liten gos när jag går förbi, en smek på rumpan eller bara en
klapp på ryggen. Men jag vet ju inte om det är saknat under mina
testperioder.

I morse låg jag iaf och tänkte på det när Viggo åt att han är den enda
av manligt kön som faktiskt både dyrkar mina bröst och hela mig.
Tragiskt att en 2 månaders får mer pussar och gos än den stora
varianten. Nja inte så konstigt faktiskt för den mindre sticks inte
men luktar äggmök istället.

Men iaf sa jag till gubben att jag inte får några pussar så gissa om
jag är välpussad och petad på :-)

Hoppas slippa testa på länge nu. Ja så hoppas jag att liten börjar
bajsa snart för det har blivit 3 bajsblöjor den här veckan och ungen
stinker äggmök!

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: