2009/03/01

Min bebis är arg

Ibland blir inte helgerna som man tänkt sig. Mimosa ville gå till
Malcolm och Dexter på lördan så jag lovade vi skulle ringa när vi kom
hem från promenaden med mormor. Mimosa fick för sig att de skulle
stanna i lekparken vid sjön och det drog ut på tiden så vi fick laga
lunch hos mormor och Peter hämta oss. En snabb middagshandling och sen
hem. En stund senare sov vi och kl 18 vaknade vi upp. Vi sov mao bort
halva lördagen! Säkert välbehövligt. Så kanske nästa lördag fast då är
det en massa grejer i kalendern. Jag ska på pt grej på em.

Idag åkte jag och storhandlade utan barn. 45 minuter senare va jag
hemma och gubben ansåg att Viggo va för liten för att va utan mig och
att i em fick jag allt ta med honom till gymmet. Till saken hör att
ungen är lika arg med mig. Så mycket styrka går ju inte att utföra med
en bebis som bara vill va nära. Tror kanske han har växtvärk så stor
och stark som han börjar bli. Fast han kan ju vara en grinolle bara.

Arg e han iaf

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: