2009/02/28

Let´s dance


Jag följer Let´s Dance och det har väl inte undgått någon men igår somnade jag faktiskt ganska tidigt i programmet.

Jag brukar inte ta illa vid och irriteras av småsaker men igår gick de fan till överdrift i sitt trakasserade av Niclas och Laila. Att de blivit ett par har väl knappast undgått någon den senaste veckan men vem fan bryr sig. Jag menar vem skulle vilja ha sitt nya förhållande totalt uthängt i media och varför bygger man upp ett tv program helt och hållet på det under ett avsnitt? de är med i et tdans program inte Ensam mamma söker typ.Blev så irriterad att jag somnade och missade Laila som jag faktiskt hejar på. Tycker bara det är kul att de funnit varandra men jag vill inte att ett helt program ska genomsyras av det.

Sen att de sätter Kicken som någon form av jury för att det är rocktema så undrar man ju om de fått spader. Vem fan är Kicken? De spelar ju för fan dansband! Inte är det riktig musik iaf och att han ska representera (svårt ord att stava till ) hårdrocks sverige får mig att må illa. Inte vad jag kallar hårdrock iaf och dansband är ju nått som får mig att må ännu mer illa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låt dom vara. Jag ger mig sjutton på att media förstör förhållande innan det ens startat. Trist.

Jag vill se DANS inte nåt förhållande dravel.

Anonym sa...

bra start