2009/02/21

Jag hade rätt

Killar är mer pipiga än tjejer helt klart eller så är Viggo helt ur fas när vi inte jobbar. Han har sovit bra men är ändå skitarg då och då och ska tutta och somnar på en gång. Testade att bada honom för han gillar badstolen jag köpte häromdagen att softa med i badkaret. Men inte idag då va han bara arg.

Kanske ont i magen av mammas fredagsmys med chips. Får sluta med allt sånt även på fredagar om han är känslig. Inte för att hälsan tar stryk av att avstå eller hur.

Apropå hälsa 250g gojibär 40 kr påsen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi. Jag skulle vilja säga tvärtom. Har två killar och en tjej. Tjejen är absolut pipigare.

Unknown sa...

Har kanske haft tur ;)

Anonym sa...

Håller med! Mina 5 killar har alla varit pipigare (är fortfarande*s*) än mina 4 tjejer:-D Och mammigare!
Kram Mirka