2009/02/27

Hur skulle ni reagera om ni fick ett sånt här brev?


I AB och andra tidningar kan man läsa om flera kvinnor här i Stockholm som fått brev av någon galen person som påstår att deras män är/har varit otrogna. Nu är det ju bara en sjuk människa som skickar ut sånna brev men hur skulle ni reagera om ni fick ett sånt brev?

Jag skulle nog bli smått galen om jag inte visste att det inte var sant helt säkert. Jag menar kan han inte dela med sig sex till mig hemma så varför ska någon annan få det om man i övrigt har ett bra äktenskap? Kan inte karlar eller kvinnor för den delen innan de är otrogna visa att de är missnöjda med äktenskapet/förhållandet innan de drar ut på raggningsstråk eller är det tillfället som gör att de är otrogna? Gudarna ska veta att jag inte är präktig på nått sätt utan får man inte det man vill ha hemma får man ju gå på restaurant om man säger så. Men man måste ju fan hinta lite om det hemma innan man gör nått utanför förhållandet.

Jag är enormt nöjd med min man och vill inte för nått byta ut honom mot någon annan. Fan vet vad man skulle få i utbyte. Att sexlivet är nästan obefintligt beror ju på att det ligger 1-3 ungar i sängen hela tiden och att man knappt ser gubben i vaket tillstånd när han väl lagt ner huvudet på kudden. Men jag överlever, behöver inte sex just nu för att överleva och jag tror han känner det samma. Man är så fokuserad på annat men i långa loppet fungerar det ju inte säga vad man vill i ett förhållande krävs sex och närhet. Fast jag behöver ju bara peta till honom lite hårt så vaknar de till båda två ;)

Fast det var ju inte det det skulle handla om riktigt utan hur man skulle reagera om man fick veta via ett brev eller kanske ett sms att partnern är otrogen vare sig den är det eller inte.

Jag skulle bli skitförbannad rent utsagt och läsa lusen ur honom tills han va så rädd att han inte annat än vågade erkänna om det var sant. Skulle troligtvis bryta ner honom iaf även om det inte va sant tills han verkligen inte kunde förklara vart det kom ifrån. Jag lägger inte ut så mycket tid och energi på mitt liv med en man och sedan ska den gå och vara otrogen. Nä fan han ska veta att det svider om man inte håller sig till frun.

Bara så att han vet innan han skulle göra nått dumt ;) Jag hoppa sju att han skulle känna likadant om det var jag som gjorde nått dumt annars är det ju ganska värdo.

Inga kommentarer: